پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمدتقی آل هاشم

 مرید حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

آیت الله محمدتقی آل هاشم از علمای تبریز،در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه اطهار در قبرستان بقیع اظهار داشت: هشتم شوال هر سال یادآور واقعه تلخی است که از یک سو مسلمانان به ویژه شیعیان را داغدار و از سوی دیگر دشمنان را شاد و مسرور کرد.

وی با بیان این که ماهیت وهابیت نشأت گرفته از تفکرات التقاطی و افراطی گروه ها و فرقه های وابسته به استکبار جهانی است، خاطرنشان کرد: برهان شیعه مبتنی بر عقل و فهم سالم است در حالی که تفکر وهابیت اندیشه ای شکننده و بر اساس وهم و گمان و پوچ‌گرایی است.

آیت الله آل هاشم با بیان این که تفکرات ضاله وهابیت نزد شیعه و سنی طرد شده تلقی می شود، گفت: اگر وهابیت را زاده نامشروع استکبار جهانی و فرزند ناخلف صهیونیسم بدانیم، اغماض نشده چراکه تمامی تحرکات، مواضع و حتی فتاوای به ظاهر علمای وهابی در جهت منافع دشمنان اسلام است.

وی با اشاره به حمایت گسترده غرب از گروه های ضاله به ویژه وهابیت تصریح کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی با تجهیز و راه‌اندازی این گروهک ضدبشری به دنبال بی آبرویی اسلام و جهان تشیع است، بهره برداری های رسانه ای گسترده از تحرکات وهابیت همه نشان از برنامه ریزی استکبار برای اسلام ستیزی است.

امام جمعه موقت تبریز بی منطقی وهابیت را سوژه رسانه های غربی برای ضربه به اسلام دانست و گفت: اگر امروز سران برخی کشورهای عربی منطقه از این فرقه حمایت می‌کنند نه به خاطر منافع امت اسلامی بلکه به سبب کسب منافع شخصی و حفظ جایگاه تعامل و ارتباط با آمریکا و همدستان او است.

آیت الله آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایات آل سعود در بحرین و برخی کشورهای اسلامی اظهار داشت: جنایات وهابیت هنوز پس از گذشت سال ها از واقعه هشتم شوال، تمام نشده و امروز شاهد کشتار شیعیان مظلوم برخی کشورهای اسلامی و بحرین هستیم.

وی ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با تحریک وهابیت و بدون هیچ هزینه ای شیعه کشی و مسلمان کشی را در منطقه راه انداخته و بهره برداری گسترده رسانه ای از این مساله دارد،‌ وجود چنین اندیشه‌های ناپاکی به سلامت دین اسلام و تفکرات آن خدشه‌‌ وارد می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ 16 / 6 / 1390برچسب:مرید,آیت الله آل هاشم,علما,خبرگزاری رسا, توسط میثم